Retur och reklamation
Här kan du läsa mer om hur du går tillväga för att göra en reklamation eller retur.
Retur
När du handlar på vår webbplats har du som kund rätt till 14 dagars ångerrätt enligt lag. Under denna period kan du ångra ditt köp utan att behöva ange någon särskild anledning, förutsatt att varan och dess förpackning är i nyskick. Ångerrätten börjar gälla från den dag du mottagit varan.
Om din vara har skadats under transporten, vänligen kontakta oss inom 14 dagar genom att skicka ett e-mail till info@sandljuset.se så hjälper vi dig vidare.
Steg för att returnera:
- Meddela oss att du vill göra en retur genom att kontakta oss via e-mail på info@sandljuset.se.
- I ditt meddelande, inkludera ditt namn, adress, ordernummer samt vilka produkter du vill returnera. Ange ämnesraden "Retur" i e-mailet.
- Vi kommer att återkomma till dig så snart som möjligt med information om hur returen hanteras och återbetalningen genomförs.
Ytterligare information finns i våra Allmänna villkor.
Reklamation
Trots att vi kontrollerar alla varor innan de skickas till dig, kan det i sällsynta fall förekomma defekter. Om du upptäcker en skada eller defekt på en vara, kommer vi att hantera ditt ärende utan kostnad. Du bör omedelbart kontakta oss på info@sandljuset.se om du märker något fel.
Steg för att reklamera:
- Ta en bild eller video där defekten tydligt syns.
- Skicka ett e-mail till info@sandljuset.se och inkludera ditt namn, adress, ordernummer samt en kort beskrivning av felet. Bifoga bilder eller videor av defekten, helst i JPG- eller PNG-format. Ange ämnesraden "Reklamation".
- Vi kommer att kontakta dig så snart som möjligt med information om hur reklamationen kommer att hanteras och återbetalningen genomföras.
Mer information finns i våra Allmänna villkor.
Har du frågor eller funderingar? Tveka inte att kontakta oss på info@sandljuset.se